Bodymind Company er Danmarks førende forhandler af massagekrukker
Bodymind Company er Danmarks førende forhandler af massagekrukker og tilbehør til professionelle terapeuter. De er stolte af kun at tilbyde produkter af højeste kvalitet fra de førende mærker, nøje udvalgt til at opfylde deres krav til kvalitet og bæredygtighed. BodyMindCompany ApS blev oprindeligt grundlagt i 1999 af Camilla og Claus Juel Madsen som en butik og webshop med udstyr og redskaber til yoga og meditation. Det viste sig dog hurtigt, at mange af deres kunder også var terapeuter, som søgte massageværktøjer til rimelige priser. Derfor udvidede de deres sortiment for bedre at kunne imødekomme deres kunders behov. I dag er Bodymind Company din one-stop-shop for alle dine behov inden for massage.
Da de har en baggrund inden for kropspleje besluttede de os for at tilbyde massagebrikker
Da de har en baggrund inden for kropspleje, besluttede de os for at tilbyde massagebrikker – og i 2000 havde de den store fornøjelse at introducere de verdenskendte Earthlite-massagebrikker i Skandinavien. De mærkede straks et stort behov på det skandinaviske marked for både bærbare og stationære kvalitetsmassagejern og tilbehør. Den stadige vækst på dette marked fik os i 2004 til at beslutte at koncentrere os udelukkende om salg af massagejern, massagestole og tilbehør til terapeuter, klinikker og spa- og wellnesscentre.
Hos Spa and Wellness er de taknemmelige og stolte over at have en stor og loyal kundekreds
Hos Spa and Wellness er de taknemmelige og stolte over at have en stor og loyal kundekreds af terapeuter, klinikker og spa- og wellnesscentre, som har fulgt os i mange år. De håber og tror på, at deres konstante fokus på kvalitetsprodukter og deres stræben efter altid at levere en god og personlig service, har været med til at gøre os til en af de førende leverandører på markedet i dag – og vil fortsætte med at gøre det. De håber, at du nyder at besøge deres hjemmeside og er altid glade for at modtage feedback, hvis der er noget, du kan lide – eller noget, De kunne gøre bedre. Kvalitet og service er altid deres højeste prioritet.